Ekonomi

Ulta Beauty Hisseleri Yaygın Satış Yavaşlaması Nedeniyle Düştü

Ulta Beauty (ULTA) hisseleri, şirketin JPMorgan Perakende Konferansında yaptığı sunumun ardından Çarşamba günü %13’ten fazla değer kaybetti.

Şirket, dış göstergelerin yılın başında ticari faaliyetlerde bir azalma olduğunu gösterdiğini belirtti.

Ulta Beauty CEO’su David Kimbell, “Mali yılımıza iki ay kala, genel pazarda bir düşüş gözlemledik” dedi. “Pazar genişledi. Yıla pazardaki büyümenin daha ılımlı olmasını bekleyerek girdik ve bunu birkaç hafta önceki kazanç çağrımızda da dile getirdik” dedi.

“Şu ana kadar, farklı fiyat seviyelerinde ve ürün kategorilerinde genel pazarda bir düşüş olduğunu fark ettik,” diye devam etti. “Bu düşüş beklediğimizden daha erken ve daha belirgin oldu. Pazar hala genişliyor ve müşteri bağlılığı yüksek kalmaya devam ediyor, ancak büyüme oranı tahmin ettiğimizden daha hızlı bir şekilde azaldı.”

Şirketin CEO’su, çeşitli fiyat seviyelerinde “tüm dış göstergelerin ticari faaliyetlerde bir düşüşe işaret ettiğini” ve bu ılımlılığı yıl başlarken tahmin ettiklerini belirtti.

Kimbell, pazarın son derece rekabetçi doğasını kabul etti ve özellikle üst düzey makyajda pazar payı kaybetme ve saç ürünleri sektöründe zorluklarla karşılaşma konusunda bunu yaşadıklarını belirtti.

Bununla birlikte, şirketin genel güzellik sektöründeki pazar payını koruduğunu ve üst düzey cilt bakımı ve kokular gibi belirli sektörlerdeki payını artırdığını belirtti.

Kimbell, “Bazı güçlü yönlerimiz var,” dedi. “Bir denge bulmaya ve büyüme fırsatlarını belirlemeye odaklanıyoruz.” Bununla birlikte, şirketin ticari faaliyetlerinde yaşanan düşüşün “farklı ürün kategorileri ve fiyat indirimleri arasında yaygın” olduğunu belirtti.

Bu makale yapay zeka yardımıyla üretilmiş ve çevrilmiş ve bir editör tarafından doğrulanmıştır. Daha fazla ayrıntı için lütfen Hüküm ve Koşullarımıza bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu